Ben jij ondernemer of manager en word jij geconfronteerd met (complexe) HR-vraagstukken? Merk je dat in jouw organisatie:
- Functioneringsgesprekken veel tijd kosten en vaak weinig prioriteit krijgen.
- De urenregistratie op papier wordt ingeleverd, wat veel onnodige administratie veroorzaakt.
- Er onvoldoende kennis is van wet- en regelgeving, waardoor zaken als ouderschapsverlof, een thuiswerkregeling of ziekmeldingen niet efficiënt geregeld kunnen worden.
- Vrije dagen terloops worden aangevraagd, waardoor er geen overzicht is in verlofsaldo’s of vakantieaanvragen.
- Jij als ondernemer of manager te vaak tijd besteedt aan taken of vragen die niet tot jouw focus behoren.
Onderneem dan actie. Met de groei van jouw organisatie groeien bovenstaande knelpunten mee.
Voor het maximaliseren van de prestaties van jouw organisatie, moet je de juiste tools bieden om jouw personeel geïnformeerd, gelukkig en productief te houden.
In een (online) gesprek vertellen we aan de hand van jouw uitdagingen en behoefte hoe we dit aanpakken voor jouw organisatie. Boek direct een vrijblijvende (online) kennismaking!